U staat er natuurlijk niet altijd bij stil, maar als er opeens een bon, factuur of ander document niet meer kan worden geprint, dan ontstaan er vertragingen in diverse processen. Voor veel grote bedrijven van naam is Telemos dan de partij die razendsnel voor een oplossing zorgt.

Telemos is in Nederland de enige full service partner van Fujitsu en dat betekent altijd klaar staan voor problemen van grote nationale en internationale Fujitsu-klanten. En dat kunnen er nog al wat zijn: een van de relaties van Fujitsu telt bijvoorbeeld al 6000 werkplekken. Dan is er altijd wel iets dat hapert of niet meer werkt. Een telefoontje naar Telemos is voldoende en de oplossing altijd binnen handbereik.

Melanie van Gameren is servicedesk manager: ”Iedereen die ons belt wil zo snel mogelijk van zijn probleem af zijn. Logisch. We luisteren, vragen door en denken dóór om tot de beste oplossing te komen. Is vervanging nodig dan kunnen we direct uit voorraad leveren. Vandaag gebeld is morgen op locatie. Daar zijn we heel flexibel in. We regelen retouren, garanties en de hele afhandeling. Wij willen maar één ding, en dat is zorgen dat iemand zo snel mogelijk geholpen is, zonder verdere rompslomp.”

Wilt u meer weten over de producten en diensten die Telemos u kan leveren, neem dan contact met ons op. U kunt ons op de hieronder aangegeven manieren bereiken:

+31 (0)348 – 484900 Contactformulier info@telemos.nl