• Adequate assistentie door één van onze experts

Uw ICT-problemen worden snel verholpen door onze Helpdesk. 

Telemos biedt optimale ondersteuning bij voorkomende problemen. ICT-omgevingen worden steeds vooruitstrevender. Voor veel organisaties is het daardoor lastig om het systeembeheer voor de ICT-omgeving goed in te vullen. Omdat storingen niet planbaar zijn biedt Telemos ondersteuning wanneer zich een storing voordoet. 

Telemos heeft een eigen Helpdesk die uw eerste aanspreekpunt is voor al uw vragen, opmerkingen en klachten over het gebruik of de inzet van automatiseringsmiddelen. Wat wij bieden is een team van ervaren ICT-specialisten met een brede kennis. Onze specialisten zijn volledig op de hoogte van de wensen en behoeften van uw bedrijf. 

 


De voordelen van de Helpdesk bij Telemos

  • Snelle response.

  • Telefonische analyse van problemen.

  • Verzekerd van deskundig advies en snelle oplossingen.


Ontdek onze Helpdesk

Remote support

Als aanvulling op telefonische helpdeskondersteuning bestaat de mogelijkheid tot remote support. 
Een helpdeskmedewerker kan dan inloggen op uw netwerk. Hiermee krijgt u direct hulp op afstand en worden storingen versneld opgelost. De remote support optie is bedoeld voor assistentie bij incidenten, ontstaan binnen het serverpark en aanverwante infrastructuur. Al naar gelang uw wensen, kunt u een aanvullend remote supportcontract afsluiten zodat de continuïteit van uw bedrijf altijd gewaarborgd blijft.

Strippenkaart

Wilt u op een laagdrempelige manier kennismaken met onze expertise? 
Probeer dan eerst de strippenkaart. Deze strippenkaart geeft u recht op een aantal uren ondersteuning door onze experts tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Zo bent u te allen tijde gegarandeerd van spoedige telefonische response van onze technici. In overleg selecteren wij welke vorm van helpdeskondersteuning het beste bij uw bedrijf past. 

Dit zijn uw voordelen wanneer onze Helpdesk uw aanspreekpunt is: 

  • Aanname van storingen/vragen via de storingslijn;   
  • Telefonische analyse van problemen;
  • Verzekerd van deskundig advies en snelle oplossingen;
  • Een snelle response is wat wij waarborgen;
  • Samen maken we afspraken over reactietijden;
  • U bent verzekerd van kwaliteit;  
  • Telemos is bekend met uw situatie en kan in geval van urgentie snel handelen;
  • Wij maken gebruik van de modernste apparatuur om u op alle aspecten hulp te bieden;
  • Remote helpdesk support is mogelijk.