Aanmelding reparatie

Uw Fujitsu pc, notebook, server valt niet meer onder de garantiebepalingen van Fujitsu Technology Solutions en u wenst uw systeem aan te melden voor reparatie op basis van prijsopgave.

Fujitsu reparatieprocedure

 Reparatie proces?

Na inlevering van het systeem zal er een analyse plaatsvinden van uw klacht.  U ontvangt een prijsopgave per e-mail met onze bevindingen. De gemiddelde reparatie doorlooptijd is 5 werkdagen.

 

Snel diagnose service

Kunt u uw systeem niet missen, dan kunt u bij ons gebruik maken van de 'snel diagnose service'. Wat betekent dit?

Neem telefonisch contact op en meldt aan dat u gebruik wenst te maken van onze ‘snel diagnose service’. U kunt op werkdagen in Woerden langs komen voor deze diagnose. Terwijl u wacht, checkt één van onze medewerkers uw systeem. Is de  klacht direct te verhelpen, dan wordt dit (in overleg met u) direct opgelost. Heeft uw systeem specifieke materialen nodig, dan ontvangt u een prijsopgave en na akkoord zullen wij het systeem innemen en de materialen bestellen. Doorgaans zijn de materialen de volgende werkdag bij ons in huis en wordt de reparatie zo snel mogelijk opgepakt.

 

Overduidelijke klacht?

Barst in het scherm, toets die afgebroken is of een andere overduidelijke klacht en u wenst prijsinformatie? Bel, mail of klik de button aan, wij sturen u zo snel mogelijk prijsinformatie.

 

Heeft u een back-up gemaakt van uw systeem?

Telemos is niet verantwoordelijk voor het herstellen of opslaan van klantspecifieke datagegevens. Het is aan de klant zelf om alvorens het systeem in te leveren een back-up te maken en uw gegevens veilig te stellen. Is het niet meer mogelijk om uw data veilig te stellen, doordat het systeem niet meer benaderbaar is? Meldt dit schriftelijk bij ons op de aanmelding en tevens via een extra notitie bij het te repareren systeem. Wij kunnen u dan adviseren over de op dat moment beschikbare mogelijkheden.

 

Hoe kunt u het pakket bij ons aanleveren:

  1. Via de post/vervoerder kunt u het pakket onder vermelding van het referentienummer naar ons opsturen: Telemos ICT Service, Pelmolenlaan 3, 3447 GW Woerden. Deze kosten zijn voor uw rekening.
  2. Inleveren op werkdagen tussen 08:30 – 17:00 aan onze receptie te Woerden. Gelieve altijd eerst een aanmelding te doen alvorens u deze reparatie inlevert, dit om onnodige vertraging in het proces te voorkomen.

Zodra het apparaat bij ons binnen is zullen wij een analyse maken van uw klacht en maken wij een prijsopgave met daarin onze bevindingen. Alleen na schriftelijke reactie op deze prijsopgave zullen wij verder aan de slag gaan.

Bij de prijsopgave kunt u voor 3 opties kiezen:

  1. U gaat akkoord met de prijsopgave. Wij gaan dan de materialen voor uw reparatie bestellen en verder de reparatie in behandeling nemen.
  2. U gaat niet akkoord met de prijsopgave. Wij sturen u het apparaat retour onder rembours/vooruitbetaling met doorbelasting van de onderzoekskosten 50 euro exclusief BTW. Deze onderzoekskosten bent u te allen tijden verschuldigd.
  3. U gaat niet akkoord met de prijsopgave en wenst het apparaat niet retour te ontvangen. U kiest er dan voor om geen kosten te betalen en Telemos zal het apparaat recyclen.

Indien er gedurende het reparatieproces andere defecten worden geconstateerd nemen wij contact met u op. Telemos behoudt het recht tot het maken van een herziende prijsopgave indien gedurende het reparatieproces andere defecten worden geconstateerd. Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud. Bij akkoord zullen wij overgaan tot het bestellen van de materialen en het reparatietraject vervolgen.

  • +31(0)348-484900
    Voor al uw vragen, deskundig advies of een vrijblijvende offerte.