Telemos heeft de ideale oplossing voor al uw vraagstukken op het gebied van automatisering. Onze Helpdesk is het eerste aanspreekpunt voor al uw vragen, opmerkingen of problemen met uw IT-omgeving. Ons uitgebreide team van specialisten geven u in iedere situatie een goed advies. Voor deskundige ondersteuning van uw automatisering kunt u kiezen uit onze strippenkaart, een Helpdeskcontract en een SLA-overeenkomst.

Telemos biedt u een gratis inventarisatie om te beoordelen welke vorm van onze helpdesk het beste bij u past. Zo kunt u in elke situatie zorgeloos aan het werk.

Circle3 - Hulp bij automatiseringsproblemen?Hulp wanneer u dat nodig heeft

Omdat storingen niet planbaar zijn, biedt Telemos uw systeembeheerder(s) ondersteuning wanneer zich een storing voordoet. Met onze strippenkaart heeft u op voorhand een aantal ondersteuningsuren die u op afroep kunt inzetten. Bij elke interventie wordt het aantal gepresteerde kwartieren van uw strippenkaart afgetrokken. Met onze strippenkaart heeft u directe ondersteuning van onze helpdesk en profiteert u van een fikse korting op het standaard uurtarief.

Cirkel nieuwsbrief analyseren - Hulp bij automatiseringsproblemen?

Op afstand oplossen van problemen

Door het afsluiten van een Helpdeskcontract bij Telemos bent u op werkdagen tijdens kantooruren (08:30 – 17:00) uur verzekerd van ondersteuning bij problemen. Hierbij inbegrepen is het van afstand verhelpen van problemen via onze remote support software. Via deze software zijn wij in staat om de besturing van uw computer op afstand over te nemen, waarna u kunt toekijken hoe uw probleem wordt opgelost. Voor het helpdeskcontract betaalt u maandelijks een vast bedrag per apparaat binnen uw automatiseringsomgeving, zoals server, werkstation, printer etc.

Circle1 - Hulp bij automatiseringsproblemen?Proactieve bestrijding van problemen

Naast ons helpdeskcontract bieden wij ook een alles omvattend contract specifiek voor u op maat gemaakt, een SLA-overeenkomst. Ten opzichte van het Helpdeskcontract worden met deze overeenkomst problemen proactief bestreden. Er worden duidelijke afspraken gemaakt over responsetijden, systeembeheer, applicatiebeheer en beveiliging. De SLA-overeenkomst biedt onbeperkt gebruik van onze helpdesk voor een vooraf overeengekomen aantal werkplekken. U maakt gebruik van de kennis en praktijkervaring van onze specialisten, wat u extra voordeel kan opleveren.

Circle2 - Hulp bij automatiseringsproblemen?De voordelen

De voordelen van onze helpdesk op een rijtje:
  • Direct contact met onze helpdesk voor aanname van storingen/vragen.
  • Verzekerd van een snelle oplossing en deskundig advies door direct contact met onze technici.
  • Overname van uw systeem voor directe ondersteuning.
  • Wij waarborgen altijd de afgesproken reactietijd.
  • Voor elke onderneming het juiste contract.

Wilt u kennismaken met onze Helpdesk

Voor meer informatie, vragen of het maken van een afspraak kunt u direct contact met ons opnemen via de onderstaande contactgegevens.
Telefoon: (0)348 – 484 910
E-mail: sales@telemos.nl
Website: www.telemos..nl/diensten/helpdesk/