• ONDERHOUDSCONTRACTEN LABELPRINTERS
    Installatie, jaarlijks onderhoud en garantie-uitbreiding

Onderhoud en service labelprinters

Bij Telemos kunt u diverse soorten servicecontracten afnemen om een zo goed mogelijke service aan uw klant te kunnen bieden. Labelprinters zijn essentiële onderdelen van het productieproces. Met onze services kan de coninuïteit van bedrijfsprocessen worden gewaarborgd en de levensduur van de pinters worden verlengd.

 

Aanvraag vrijblijvende offerte

Installatie service

Jaarlijks onderhoud

Garantie-uitbreiding

Betrouwbaar    Flexibel    Deskundig    Betrokken      No nonsense

 

 

  • Installatieservice

    Na onze installatie service op locatie kunnen medewerkers direct aan de slag. We plaatsen de printer en zorgen dat de instellingen en software juist zijn afgesteld. We plaatsen de printrol op de juiste manier en demonsteren aan de medewerkers hoe men de rol op correcte wijze vervangt. Daarna volgt een korte instructie voor de medewerkers met tips en tricks over de printer. Het is mogelijk dat we producten voorafgaand aan de installatie voorzien van alle noodzakelijke installaties, software en hardware. Zoals cutter en/of peeler bij een labelprinter.

 

 

  • Jaarlijks onderhoud

    Goed onderhoud is essentieel voor het optimaal functioneren van uw labelprinters. Met een jaarlijkse onderhoudsbeurt wordt de labelprinter zowel extern als intern uitvoerig gecontroleerd en gereinigd. Goed onderhoud vermindert de kans op problemen en verlengt de levensduur van uw labelprinters.

  • Garantie-uitbreiding

    De standaard fabrieksgarantie kan worden uitgebreid met service en reparatie op locatie. De dekking van de basisuitbreiding dekt de kosten van:

    • Reparatie van defecten aan de printer inclusief materiaalkosten

    • Arbeidsloon

    • Voorrijdkosten

    * Uitgesloten zijn de verbruiks- en slijtage-onderdelen.

    De standaard responsetijd voor de service is de volgende werkdag.

    Optioneel:

    • Een responstijd van 4 uur.

    • Mogelijkheid tot uitgebreide dekking inclusief printer reiniging en afstelling. Onder de uitgebreide dekking of service vallen ook reparaties van storingen, veroorzaakt door normale slijtage aan onderdelen. Schade ten gevolge van een ongeluk vallen onder de uitgebreide dekking.

     

    Let op: Garantie-uitbreiding is alleen te gebruiken wanneer deze wordt aangeschaft samen met een nieuwe printer of binnen 30 dagen na aankoop van de nieuwe printer!

 

Graag ontvang ik vrijblijvend een offerte van het volgende servicepack:

 

 

    PATRICK VAN GAMEREN

    Contactpersoon Diensten en Software

    Direct bereikbaar: 0348-484910

    Mail: patrick@telemos.nl

    WAAROM KIEZEN VOOR TELEMOS?

      Jarenlange expertise

      Maatwerk

      Kostenbesparende oplossingen

      Flexibel

    Blijft u graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en aanbiedingen van Telemos?

    MELDT U DAN NU AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF

    U bent met succes ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

    Er ging iets mis tijdens het verzenden van het formulier, probeer het nogmaals. Exuus voor het ongemak.

    Telemos ICT Solutions Group gebruikt uw informatie om de nieuwsbrief te versturen en het doen van passende aanbiedingen.