• Adequate assistentie door één van onze experts

Helpdesk voor het oplossen van ICT problemen


Telemos biedt optimale ondersteuning wanneer zich problemen of storingen voordoen binnen uw ICT-omgeving. Onze helpdeskspecialisten zijn altijd volledig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen de ICT.

We kennen uw ICT-omgeving en spelen proactief in op gebeurtenissen zodat u zich zorgeloos kunt concentreren op uw kernactiviteiten.

 

 

 

 

 

Remote support

 


Als aanvulling op telefonische ondersteuning bestaat de mogelijkheid tot remote support. De helpdeskmedewerker logt in op uw netwerk via een beveiligde verbinding om zo sneller de storing voor u oplossen. Ook het uitvoeren van updates en installaties kunnen op afstand worden gedaan.

Maatwerk

 


Naast een helpdeskovereenkomst waarbij u verzekerd bent van ondersteuning op werkdagen tussen 08:30 – 17:00 uur, kunt u ook kiezen voor een specifiek op maat gemaakte SLA-overeenkomst.

Incidenteel gebruik of kennis maken met onze helpdesk


Met een strippenkaart kunt u op een makkelijke manier kennis maken met onze expertise en ondersteuning tegen een aantrekkelijk tarief. In overleg selecteren wij voor u de juiste vorm van helpdeskondersteuning voor uw bedrijf.

De voordelen van de Helpdesk van Telemos

  Snelle reactietijd

  Deskundig advies en snelle oplossingen

  Verzekerd van kwaliteit

  Wij zijn bekend met uw infrastructuur

  Snel en efficiënt handelen bij urgentie

  Remote helpdesk

Ontvangt u graag vrijblijvend een offerte? Laat het ons weten! We inventariseren samen uw wensen.

captcha

Voer de CAPTCHA code hieronder in en druk op Verzenden.

  • +31(0)348-484900
    Voor al uw vragen, deskundig advies of een vrijblijvende offerte.