Telemos biedt optimale ondersteuning wanneer zich problemen of storingen voordoen binnen uw ICT-omgeving. Onze helpdeskspecialisten zijn altijd volledig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen de ICT. We kennen uw ICT-omgeving en spelen proactief in op gebeurtenissen zodat u zich zorgeloos kunt concentreren op uw kernactiviteiten.
Als aanvulling op telefonische ondersteuning bestaat de mogelijkheid tot remote support. De helpdeskmedewerker logt in op uw netwerk via een beveiligde verbinding om zo sneller de storing voor u oplossen. Ook het uitvoeren van updates en installaties kunnen op afstand worden gedaan.
Maatwerk
Naast een helpdeskovereenkomst waarbij u verzekerd bent van ondersteuning op werkdagen tussen 08:30 – 17:00 uur, kunt u ook kiezen voor een specifiek op maat gemaakte SLA-overeenkomst.
Incidenteel gebruik of kennis maken met onze helpdesk
Met een strippenkaart kunt u op een makkelijke manier kennis maken met onze expertise en ondersteuning tegen een aantrekkelijk tarief. In overleg selecteren wij voor u de juiste vorm van helpdeskondersteuning voor uw bedrijf.
Bel of mail met één van onze mensen voor meer informatie en vrijblijvende offertes.