• Volledig ingericht Uitwijk Servicecentrum

Uitwijk Servicecentrum

Als onderneming moet u er niet aan denken dat er brand uitbreekt of dat er een andere calamiteit ontstaat waardoor de onderneming niet meer in staat is haar dagelijkse werkzaamheden te verrichten. In toenemende mate speelt ook het wegvallen van de computer-infrastructuur hierbij een rol. Telemos biedt het midden- en kleinbedrijf bij calamiteiten een uitwijkcentrum waar u na het optreden van de calamiteit weer van start kunt gaan met uw bedrijfsvoering voor zover het uw computernetwerk betreft. In het uitwijkcentrum zijn diverse kantoorruimtes ingericht met meubilair, telefoonvoorzieningen en natuurlijk de voor u zo belangrijke ICT-apparatuur. 

 

Contact

Betrokken    Deskundig    Flexibel

Faciliteiten

  • 24/7 beveiliging

  • 24/7 toegang tot het centrum en bereikbaar in geval van calamiteiten

  • Klimaatregeling

  • Diesel noodstroomgenerator voor gehele kantoorpand

  • Datasnelheid internet tot 1000 Mbit per seconde en aansluiting op 10 Gbit switch

  • Twee keer per week schoonmaak

  • Verlichting volgens NEN-EN 1335-1 en bureau's volgens NEN-EN 527-1

  • Parkeerfaciliteiten op eigen terrein

  • Gesitueerd nabij openbaar vervoer en snelweg

Hoe het werkt

U sluit met Telemos een overeenkomst voor het dagelijks maken van een back-up van de op uw computersysteem (de server) opgeslagen informatie. Telemos stelt in overleg met u een overeenkomst op waarin wordt vastgelegd over hoeveel werkplekken u in het uitwijkcentrum kunt beschikken in het geval van calamiteiten. In de genoemde overeenkomst wordt tevens vastgelegd binnen hoeveel tijd u over het door u gewenste aantal werkplekken in het uitwijkcentrum kunt beschikken. In het geval van een calamiteit neemt u contact op met Telemos. Telemos zorgt er voor dat binnen de met u overeengekomen tijd (bijvoorbeeld 4 of 8 uur) de gegevens van de meest recente back-up op de werkplekken in het uitwijkcentrum beschikbaar zijn en u aan de slag kunt.

De kosten

Voor het dagelijks maken van back-ups hanteert Telemos een tarief gebaseerd op de omvang van de hoeveelheid dagelijks veilig te stellen informatie. Voor het beschikbaar houden van de infrastructuur (meubilair, telefoons, computers) in het uitwijkcentrum wordt u een jaarlijkse vergoeding in rekening gebracht. De vergoeding is gebaseerd op het aantal door u gewenste werkplekken en eventuele aanvullende faciliteiten. Indien u daadwerkelijk van het uitwijkcentrum gebruik gaat maken wordt u een tarief per dag in rekening gebracht. Dit tarief wordt vooraf bepaald en is gebaseerd op het door u met Telemos overeengekomen aantal werkplekken en aanvullende faciliteiten.

Bel of mail met één van onze mensen voor meer informatie en vrijblijvende offertes.

PATRICK VAN GAMEREN

Contactpersoon Diensten en Software

Direct bereikbaar: 0348-484910

Mail: patrick@telemos.nl

Voordelen Uitwijk Servicecentrum

Zelf het gewenste aantal werkplekken en aanvullende faciliteiten aangeven

Na een calamiteit kunt u binnen de overeengekomen tijd weer aan de slag

Meest recente back-up beschikbaar op de werkplekken