• Fujitsu Certified Service Partner

Fujitsu Reparaties met expertise bij Telemos

Telemos draagt met trots het hoogste niveau van Fujitsu-certificering als erkende servicepartner. Wij zijn gespecialiseerd in het zorgvuldig en deskundig uitvoeren van reparaties voor diverse apparaten van Fujitsu. Ontdek hoe ons toegewijde team van gespecialiseerde service-engineers met precisie en diepgaande kennis te werk gaat.

Fujitsu reparatieprocedure

Na het inleveren van je apparaat van Fujitsu voeren we een grondige analyse uit van de opgegeven klacht als onderdeel van onze service. Je ontvangt per e-mail een gedetailleerde prijsopgave met onze bevindingen. De gemiddelde doorlooptijd voor reparaties bedraagt vijf werkdagen.

Snel diagnose service van jouw Fujitsu apparaat

Kun je je apparaat van Fujitsu echt niet missen? Maak dan gebruik van onze 'Snel Diagnose Service'. Bel ons en geef aan dat je hiervan gebruik wil maken. Op werkdagen ben je welkom bij Telemos in Woerden voor een snelle diagnose. We onderzoeken je apparaat terwijl je wacht en lossen het probleem direct op of geven een prijsopgave voor specifieke onderdelen. Na jouw goedkeuring bestellen we de materialen en gaan we direct over tot reparatie.

Overduidelijke klachten van jouw Fujitsu apparaat?

Heb je specifieke problemen, zoals een gebroken scherm of een afgebroken toets? Bel ons of vul het contactformulier in voor snelle prijsinformatie. We begrijpen dat je duidelijkheid wilt en streven ernaar je snel een gedetailleerde prijsopgave te sturen.

Heb je een back-up gemaakt?

Onthoud dat Telemos niet verantwoordelijk is voor het herstellen of opslaan van klantspecifieke gegevens. Maak voorafgaand aan het inleveren van je apparaat een back-up en beveilig je gegevens. Als het niet mogelijk is om je data veilig te stellen, meld dit schriftelijk bij het aanmelden en voeg een notitie toe bij het te repareren systeem. Op dat moment kunnen we adviseren over beschikbare mogelijkheden.

Hoe kan je jouw Fujitsu apparaat bij ons inleveren?

  1. Stuur het pakket met het referentienummer per post/vervoerder naar ons op: Telemos ICT Service, Pelmolenlaan 3, 3447 GW Woerden. De verzendkosten zijn voor jouw rekening.
  2. Kom persoonlijk langs op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur bij onze receptie in Woerden en meld je reparatie vooraf aan. Zo voorkom je onnodige vertraging in het proces.

Zodra wij jouw Fujitsu apparaat ontvangen, gaan we direct aan de slag. We analyseren het probleem en sturen je een prijsopgave met onze bevindingen. We wachten op jouw schriftelijke reactie voordat we verder gaan met de reparatie.

Prijsopgave opties

Bij Telemos bieden we drie mogelijkheden na ontvangst van de prijsopgave:

  1. Akkoord gaan met de prijsopgave:
    Indien je akkoord gaat, bestellen wij onmiddellijk de vereiste materialen en zetten we de reparatie voort.

  2. Niet akkoord gaan met de prijsopgave:
    Als je niet akkoord gaat, sturen wij jouw Fujitsu apparaat terug. Hierbij worden onderzoekskosten van 50 euro exclusief BTW in rekening gebracht, die altijd verschuldigd zijn.

  3. Niet akkoord gaan en geen teruggave wensen:
    Als je besluit het Fujitsu apparaat niet terug te willen ontvangen, kies je ervoor geen kosten te betalen. Telemos zal het apparaat op een verantwoorde manier recyclen.

Als er tijdens de reparatie andere problemen worden ontdekt, nemen we contact met je op. We behouden het recht om de prijsopgave te herzien als er nieuwe problemen worden gevonden. Houd er rekening mee dat de genoemde prijzen onder voorbehoud zijn. Bij akkoord gaan we verder met de reparatie door de benodigde materialen te bestellen.

Ontvangt u graag een prijsopgave of wilt u een reparatie aanmelden? Laat hieronder uw gegevens achter, dan nemen we contact met u op.

Contactpagina

Wij helpen je graag!

  • Vakkundige en ervaren adviseurs
  • Al meer dan 30 jaar een begrip in ICT
  • Altijd persoonlijk advies

Vraag het ons