TeleMerchant(Klein)

Complete winkelautomatisering

TeleMerchant: Hét softwarepakket dat het volledige logistieke proces kan ondersteunen.

TeleMerchant is het modernste softwarepakket voor winkeliers in de woonbranche dat op dit moment in Nederland en België verkrijgbaar is. TeleMerchant is modulair van opzet.
Dit betekent dat u alleen die modules aanschaft die voor uw specifieke situatie nodig zijn. U koopt dus nooit onnodige functionaliteiten en houdt daarmee uw investering op het juiste niveau. Naast de Basismodule, die u in alle gevallen nodig heeft, kunt u naar wens aansluitende extra modules zoals Kassa, Voorraad, Facturatie en Inkoop inzetten om uw logistieke proces volledig te ondersteunen. 

TeleMerchant is naadloos koppelbaar met de financiële software van AFAS en van KING. Met deze koppeling wordt ook uw boekhouding perfect bijgehouden. U huurt TeleMerchant voor een vast laag maandbedrag waarin alle support is begrepen.

 

 

TeleMerchant(Klein)


De voordelen van TeleMerchant

  • Aantrekkelijk all-in maandbedragen.

  • Alleen die modules die u gaat gebruiken.

  • Moderne technologie met koppelingen naar MS-Office.

  • Specifiek voor de woonbranche ontwikkeld.

  • Standaard voorzien van digitale bestelmogelijkheid bij fabrikanten.

  • Eenvoudig en zeer gebruiksvriendelijk.

  • Koppelbaar met financiële software van AFAS en van KING.


Ontdek de verschillende modules van TeleMerchant

TeleMerchant is modulair van opzet. Dit betekent dat het pakket is opgebouwd uit aparte modules die elk bepaalde specifieke functionaliteiten ondersteunen die in het logistieke proces van elke onderneming voor (kunnen) komen. Elke gebruiker van TeleMerchant dient minstens te beschikken over de basismodule. De Basismodule is de enige module die zelfstandig en los van andere modules kan functioneren. Naast de basismodule zijn er extra modules leverbaar. Elke extra module communiceert naadloos met de basismodule en met alle andere extra modules die door de gebruiker zijn ingezet. 

Heeft u interesse in TeleMerchant? Wij bieden verschillende standaard pakketten aan. Mochten de standaard TeleMerchant pakketten niet aan uw wensen en behoeften voldoen is het altijd mogelijk een afwijkend pakket samen te stellen. 

Vraag vrijblijvend een offerte aan

 

Dit zijn de functionaliteiten van de basismodule: 

  • Onderhoud algemene sturingsparameters, bedrijfsgegevens, filialen, magazijnen en kassa's;
  • Aanmaak / onderhoud gegevens van medewerkers en leveranciers;
  • Een onbeperkt aantal contactpersonen per leverancier;
  • Aanmaak / onderhoud gegevens van klanten;
  • Een onbeperkt aantal contactpersonen en afleveradressen per klant;
  • Aanmaak / onderhoud van overige stamgegevens, zoals landen, valuta, titulatuur, betaalwijzen, eenheden, artikelgroepen, programma' s, betalingscondities en dergelijke;
  • Werken met digitale artikelcatalogi (mits de catalogi conform CSA-Pricat is opgebouwd);
  • Importeren van een Excel artikelbestand en daar simpel een catalogus van maken;
  • Aanmaak / onderhoud van een eigen artikelbestand (met foto’s / afbeeldingen);
  • Barcode koppeling maken met artikelen;
  • Aanmaak / onderhoud van offertes;
  • Kopiëren van een eerder aangemaakte offerte / order naar een nieuwe offerte / order;
  • Printen van offertes ;Omzetten van een offerte naar een order;
  • Aanmaak / onderhoud van orders;
  • Het kunnen werken met sets (samenvoegen van offerte / orderregels tot sets), vaste teksten en werkopdrachten
  • Het kunnen kopiëren van orderregels naar nieuwe orderregels;
  • Mogelijkheid voor éénmalige artikelen;
  • Tot maximaal 10 vrij te definiëren invoervelden op het orderscherm;
  • Aanmaak van bestelvoorstellen op basis van eerder vastgelegde orders;
  • Plaatsen van bestellingen bij leveranciers (diverse mogelijkheden van bestellen);
  • Herhalen van bestellingen (originele bestelling blijft intact);
  • Koppeling met het digitale platform TeleConnect;
  • Koppeling met andere Europese platforms;
  • Verzenden van e-mailberichten naar medewerkers, klanten en leveranciers;
  • Het gebruik van digitale dossiers voor medewerkers, klanten en leveranciers;
  • Het gebruik van een digitaal dossier per verkooporder;
  • Diverse orderoverzichten (deels zelf te definiëren).

Dit zijn de functionaliteiten van de module Inkoopadministratie:

  • Handmatig vastleggen van orderbevestigingen van de leverancier
  • Inlezen en verwerken van digitaal ontvangen orderbevestigingen van de leverancier
  • Aanmaning te late orderbevestiging naar leveranciers
  • Aanmaning te late levering naar leveranciers
  • Melding aan klant van te late levering door leveranciers
  • Boeken ontvangst goederen (tevens deelontvangsten)
  • Overzicht openstaande inkooporders
  • Overzicht totaal inkooporders
  • Overzicht inkoop per artikel / leverancier / per filiaal
  • Reserveringskaarten
  • Prijskaarten
  • Overzicht te verwachten inkoopfacturen
  • Boeken inkoopfacturen

Dit zijn de functionaliteiten van de Voorraadmodule:

  • Onderhoud hoofdartikelgroep, sub-artikelgroep, magazijnen en filialen
  • Relatietabel filialen / (uitlever-)magazijnen
  • Ontvangst goederen. Elke (deel-)levering krijgt desgewenst een uniek partijnummer
  • Opvragen voorraad: Tonen totaalvoorraad van een artikel en desgewenst de opbouw van de betreffende voorraad verdeeld over partijen (en magazijnen / filialen)
  • Verkooporder: Bij uitlevering uit voorraad wordt getoond hoe de aanwezige voorraad is verdeeld over de diverse partijen
  • Verkooporder. Kunnen kiezen voor levering uit een bepaalde partij / magazijn
  • Levering uit meerdere partijen is (voor artikelen die daarvoor geschikt zijn) eveneens mogelijk
  • Bij levering uit meerdere partijen geldt in principe FIFO (First In First Out)
  • Invoer (begin-) voorraad per artikel per magazijn / filiaal / partij
  • Wijzigen van voorraad per artikel per magazijn / filiaal / partij
  • Overboeken voorraad van artikel (magazijn / filiaal / partij) naar artikel (magazijn / filiaal / partij)
  • Aanmaken voorraadorders per magazijn / filiaal
  • Onderhoud voorraadorders
  • Bestellen voorraadorders (via diverse methoden van bestellen)
  • Boeken ontvangst goederen met automatische aanmaak partijnummer
  • Overboeken van artikelen tussen magazijnen
  • Inter-filiaal boekingen tussen verschillende magazijnen
  • Inter-filiaal facturen tussen bedrijven (tegen inkoopprijs of verkoopprijs)

Dit zijn de functionaliteiten van de facturatiemodule: 

  • Aanmaken factuurvoorstel
  • Mogelijkheid om een gedeelte van een order te factureren
  • Proefprint van opgebouwde (aanbetalings-) facturen
  • (Her-) afdrukken van (deel-) facturen
  • Onderhoud betaalwijzen
  • Boeken betalingen
  • Afhandeling aanbetalingsfacturen
  • Factuuroverzicht (met selectiemogelijkheden)
  • Betalingen overzicht (met selectiemogelijkheden)
  • Afleverbonnen
  • Inter-filiaal facturering inkoopprijs / verkoopprijs

Dit zijn de functionaliteiten van de Kassamodule:

  • De Kassamodule ondersteunt alle noodzakelijke normale handelingen van een kassa
  • De Kassamodule kan ingezet worden op touch-screen schermen, zodat een muis en toetsenbord overbodig zijn
  • Scanning met behulp van barcode
  • Selectie verkoper
  • Directe koppeling met het klantenbestand
  • Kortingen in geld op regelniveau en op bon-niveau
  • Kortingen in percentage op regelniveau en op bon-niveau
  • Reserveringen
  • Retouren
  • Contante verkoop
  • (aan-) betalingen op orders
  • Aansturing kassalade
  • Kassamutaties
  • Kassabonnen (met herprint mogelijkheid)
  • Kasstaat (per filiaal, verkoper en kassa)
  • Kasopmaak per verkoper
  • Koppelbaar met een klantendisplay