• TeleMerchant
    Het softwarepakket voor uw complete winkelautomatisering

TeleMerchant: software voor woonwinkels en interieurstylisten

Ons softwarepakket TeleMerchant is voor en mét ondernemers in de woonbranche ontwikkeld. Dit maakt dat TeleMerchant specifiek voorziet in de behoeften binnen de woonbranche. TeleMerchant blijft in ontwikkeling en groeit mee met de veranderingen in de markt en met de behoeften van de gebruikers. Dit maakt TeleMerchant tot een uniek en gebruiksvriendelijk softwarepakket. TeleMerchant heeft een stevige basis met onmisbare functionaliteiten zoals offertes, orders, facturen, voorraadbeheer en een artikelenoverzicht. Daarnaast is TeleMerchant uit te breiden met kassa, webshop-, financiële-, online marketplace- en parcelkoppeling. Ontdek wat TeleMerchant nog meer te bieden heeft.

Wilt u meer informatie? Neem contact met ons op voor advies op maat.

 

Contact

 

 

Betrouwbaar    Flexibel    Deskundig    Betrokken    No nonsense

                                                Een greep uit de functionaliteiten

 

* optioneel

 

  Snelle afhandeling verkoop

  Inzicht in u verkopen

  Minder fouten

  Lage kosten

  Sneller werken

  Overzicht

  Geen papierwerk meer, al uw documenten online

  Vast, laag maandbedrag

  Altijd overzicht

Enkele functionaliteiten uitgelicht

Facturatie

  • Eigen formulier layout

  • Verwerking van kortingen, aanbetalingen en deelfacturen

  • Vrije ordervelden voor extra info

  • Bestellingen bij verschillende leveranciers afhandelen binnen één order

  • Offerte simpel omzetten naar order

  • U kunt zelf binnen de parameters instellingen aan- of uitzetten

Productconfigurator

De ingebouwde productconfigurator TeleShop stelt u in staat om samen met uw klant een artikel te configureren bij uw leverancier. De configurator maakt verbinding met onze digitale omgeving waar leveranciers hun digitale catalogi beschikbaar stellen voor detaillisten. Daarnaast kunt u een onbeperkt aantal eigen artikelen invoeren en volledig specificeren.

 

Meer informatie

Altijd een back-up beschikbaar

Deskundige helpdesk

All-in maandbedrag

Geschikt voor kleine en grote winkeliers

 

De voordelen van TeleMerchant

 

  • Snelle en efficiënte afhandeling verkoop

  • Standaard voorzien van digitale bestelmogelijkheid bij fabrikanten

  • Voorzien van een duidelijke, vlot leesbare handleiding

  • Direct toegang tot fabrikanten- en leverancierscatalogi

  • Geen papierwerk meer, al uw documenten online

  • Dossier voor leveranciers, klanten en medewerkers

  • Termijnbewaking inkoop

  • Direct mailen vanuit TeleMerchant naar medewerkers, klanten en leveranciers

  •   Automatische back-up gegevens
  •   Koppelbaar met financiële software van AFAS, King en Twinfield!
  •   AVG programma dat aan de moderne privacy-eisen voldoet
  •   Uw eigen formulier layout voor orderbevestiging, bestelling en factuur
  •   Onderhoud stamgegevens, zoals leveranciers, klanten en medewerkers
  •   Onbeperkt aantal afleveradressen en contactpersonen per klant
  •   Onbeperkt aantal contactpersonen per leverancier
  •   Eigen tekstblokken, overal in TeleMerchant te gebruiken
  •   Eigen artikelbestand
  •   10 zelf te definiëren extra ordervelden
  •   Offertes direct om te zetten naar verkooporders
  •   Offerte en orderregels zijn tot sets samen te voegen
  •   Aan elke offerte- en orderregel bijlagen toevoegen
  •   Digitaal dossier met opslag bijlagen
  •   Inkooporders direct vanuit verkooporders aanmaken
  •   Termijnbewaking en klantbericht
  •   Boeken ontvangst goederen
  •   Facturen (en deelfacturen)
  •   Boeken betalingen
  •   Vanuit TeleMerchant mailen naar klanten en leveranciers
  •   Diverse standaard overzichten
  •   Kassamodule met alle noodzakelijke functionaliteiten
  •   Barcodekoppeling
  •   Een zeer uitgebreide set parameters waarmee u TeleMerchant kunt inregelen
  •   Een onbeperkt aantal filialen en magazijnen
  •   100 vrije artikelvelden die u desgewenst aan specifieke artikelen kunt koppelen
  •   Een eigen artikelbestand opbouwen vanuit een Excel-file
  •   To Do overzicht per medewerker
  •   Eenheden, kortingsgroepen, mailingtypes en ruimtes
  •   Servicebon
  •   Voorraadadministratie
  •   Overboekingen tussen magazijnen en filialen
  •   Afschrijvingsoverzicht
  •   Vastleggen klachten

Bel of mail met één van onze mensen voor meer informatie en vrijblijvende offertes.

PATRICK VAN GAMEREN

Contactpersoon Diensten en Software

Direct bereikbaar: 0348-484910

Mail: patrick@telemos.nl

WAAROM KIEZEN VOOR TELEMOS?

  Jarenlange expertise

  Maatwerk

  Kostenbesparende oplossingen

  Flexibel

Blijft u graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en aanbiedingen van Telemos?

MELDT U DAN NU AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF

U bent met succes ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

Er ging iets mis tijdens het verzenden van het formulier, probeer het nogmaals. Exuus voor het ongemak.

Telemos ICT Solutions Group gebruikt uw informatie om de nieuwsbrief te versturen en het doen van passende aanbiedingen.