Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de nieuwe website voor Telemos. Bij een nieuwe website waarin we meer willen laten zien ‘Wie en Wat’ Telemos is, horen natuurlijk ook gepersonaliseerde foto’s. We willen waar mogelijk af van stockfoto’s en overgaan naar eigen foto’s.

 

De kernwaarden van Telemos zijn betrokken, betrouwbaar, no-nonsense en deskundig. Hier zijn we trots op en dit willen we uitstralen.

Rogier in actie.

Na een lange zoektocht naar een goede fotograaf die ook daadwerkelijk onze kernwaarden om kan zetten naar passend beeldmateriaal zijn we terecht gekomen bij Rogier Chang. Rogier onderscheidt zich door de lat zo hoog mogelijk te leggen. Door zijn jarenlange vakmanschap en flinke dosis creativiteit waren we al snel verkocht.

 

Rogier heeft enkele dagen meegelopen op de werkvloer om visueel vast te leggen waar Telemos voor staat. Er ging een positieve, spannende ‘vibe’ door het pand.

 

Iedereen had zich op zijn paasbest gekleed, was vrolijk en een tikkeltje zenuwachtig. Al snel bleek dat Rogier niet alleen zijn vak goed verstaat maar ook de mensen op hun gemak stelt.

 

Het waren prettige dagen en het enthousiasme werd met de toename aan foto’s alleen maar groter. Wij kunnen niet wachten tot de resultaten te zien zijn op de nieuwe website.

 

Blijf ons volgen en hopelijk ziet u snel de verbluffende resultaten!

 

Marketing team Telemos

Beeld zegt meer dan 500 woorden

Rogier Chan

https://www.bedrijfsfotografie.nl/